Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

Myśleć teorią w praktyce edukacyjnej

  • 18-05-2021 19:26
Z dumą prezentujemy naszą wspólną publikację z Akademią Techniczno-Humanistyczną w Bielsku-Białej. W publikacji znalazły się artykuły pracowników naukowych ATH, nauczycieli konsultantów BBODN, pracowników Zespołu Poradni Psychologiczno- Pedagogicznych w Bielsku- Białej, Regionalnego Ośrodka Metodyczno-Edukacyjnego Metis w Katowicach oraz nauczycieli praktyków z naszego miasta!
Jesteśmy dumni tym bardziej, że publikacja ukazała się w Śląskiej Bibliotece Cyfrowej!
Zachęcamy do lektury:)
Zapraszamy do obejrzenia filmowych zapowiedzi rozdziałów naszej publikacji oraz do lektury pełnego tekstu:
Ewa Babiarz, Anna Dzięgiel: "Kształtowanie kompetencji językowych i komunikacyjnych dzieci z doświadczeniem migracji jako wyzwanie edukacyjne"
Lidia Adamczyk-Jóskow: "Wspomaganie pedagogów szkolnych w procesie kształtowania kreatywności u uczniów − przykładowe efekty wdrożeń"
Magdalena Michałowska, Anna Ratomska, Halina Jurszczyk: "Kształtowanie kompetencji matematycznych w edukacji wczesnoszkolnej. Wybrane metody i techniki pracy aktywizujące i motywujące dzieci do uczenia się matematyki"
Monika Wisła, Anna Twardawa: "Kompetencje cyfrowe nauczyciela. Z doświadczeń nauczycieli w wykorzystywaniu przykładowych aplikacji w edukacji zdalnej w czasie pandemii"
Teresa Migdał-Baran: „Kodowanie na dywanie” a poznawanie przez dzieci w wieku przedszkolnym kodów i sposobów kodowania jako wprowadzenie do programowania
Agnieszka Książek, Magda Pastusiak, Lucyna Kempys: "Rozwijanie kompetencji kluczowych w przedszkolu na przykładzie zajęć z logorytmiki"